четвртак, 27. мај 2010.

voli me, voli, moja zver

...postavih status, i svi povilenise...
...svi bivsi se oglasise... svaki misli da je on ta ZVERKA...
...samo sto Zverke nema na prokletom fejsu... a i resila sam da ne pricam o njemu... evo sad ce godina kako me je pustio... i hvala mu... zivnula sam kako je skinuo svoje celjusti sa mene...
...i dugo mi nisu misli isle u njegovom smeru... i zivnula sam... srecnija, bezbriznija... samo da ovo secanje nije opet predosecanje pred njegovo pojavljivanje...
...uvek tako bude... zmarci u stomaku se javljaju samo pred njegov sms... uh... uh...
...i ZASTO ne promislih pre nego sto postavih status... videh pesmu na WALLu i napisah...
...uvek je jun vezan za njega...
...mozda ovaj jun bude izuzetak... mozda pocetak neceg novog... davno je bila 2004ta... ne zvucim uverljivo... i da li ce doci dan kad cu hladno moci da mu odgovorim na sms, da ga pogledam u oci i kazem ZBOGOM?
...jednog dana, kad budem sigurna da on vise nije moja ZVERKA, prenecu sve na papir... do tad... cutim i borim se sama sa sobom... ambiciozan poduhvat...




1 коментар:

  1. Ćiribu Abraka Pokus, Kadabra. Evo, sad si slobodna , i nemoj više da mu odgovaraš na sms
    Neša S.

    ОдговориИзбриши