субота, 22. мај 2010.

blog iz traga :)

...volim zanimljive, ispunjene dane... kada radim i uzivam u radu....
...interesantni ljudi su danas prosli kroz studio... kreativnosti nije manjakalo... a ni kise... doduse, padala je samo jedne strane studija... i to ka strani strahinjica bana... cisto eto da zatvori baste i rastera "slucajne" prolaznike ove ulice, i da natera "slucajne" vozace da priguse muziku zatvaranjem prozora na "tatinim" kolima... dok je sa druge strane grejalo sunce... zanimljivo, cudno ili kako vec...
...i evo me sada u tragu... omiljena spageterija... cekam da mi se malko "ladne" ovaj zeleni buckuris sa piletinom... castim sebe...
fali mi samo koleginica, cisto da nazdravim za uspesan dan... i da, za sutra da nazdravim i pozelim sebi srecu... trebace mi... da razbije tremu...
...a veceras... hm...mozda bi mogla i neka akcija... neki izlazak... aya bee je tu... i mozda bismo mogle bas veceras da proslavimo njen rodjendan... oooo tra la la... da, da... smesi mi se sampanjac...

Нема коментара:

Постави коментар